Szukaj w Oknotest.pl

reklama

Budma 2011. Debiutanci i bywalcy.

Styczeń 2011

Czwarty dzień BUDMY, a nam (chyba ze zmęczenia) powstało w głowie pytanie: Co może łączyć BUDMĘ ze słynnym Warszawskim Balem Debiutantów? Odpowiedź zaskoczyła nas samych. Obie imprezy łączą debiutanci, bywalcy i formuła, która według organizujących bal bywalców jest doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów oraz pozostaje środkiem promocji wartości, które stanowią o sensie ich działalności.

Debiutanci. Dzień dobry, guten Tag, bonjour, priwiet.

W segmencie okien PVC możemy na BUDMIE odnotować 1 debiut. Debiutant, to świdnicki Elwiz. Przyglądaliśmy się targowemu wystąpieniu firmy przez całe 4 dni i uznajemy je za bardzo udane. Stoisko firmy, choć skromne powierzchniowo całkiem dobrze eksponowało wartości promowane przez Debiutanta. Współpracę, komplementarność produktów, staranność i rozwój kompetencji w zakresie budownictwa energooszczędnego i pasywnego.

Elwiz budma 2011
Elwiz budma 2011
reklama

Budując własną markę, Elwiz wcale nie ukrywa, a wręcz eksponuje element współpracy z wieloma firmami. Więcej nawet. Przez zawartość stoiska, pokazuje i wprost mówi, że jego finalny produkt może być doskonały, bo powstaje w wyniku ścisłej współpracy z dostawcami wysokiej klasy komponentów do produkcji i montażu okien oraz odbiorcami produktów. Targowy team producenta (Elwiz) z Aluplastem, SFS intec, Tremco illbruck oraz jednym z odbiorców okien, firmą deweloperską, Towarzystwo Ziemskie z Gdańska, to bardzo dobra koncepcja pokazania efektów jakie niesie współpraca.

Stoisko Elwizu było jedynym, w którym producent okien PVC z równą siłą prezentował własne osiągnięcia techniczne, na przykład innowacyjny autorski projekt - okno energio passiv®, o potwierdzonym badaniami współczynniku przenikania ciepła 0,7 W/(m2*K) jak i kompetencje w zakresie poprawnego warstwowego montażu okien w ścianach o różnej konstrukcji, a także w warstwie docieplenia. Przesłanie było jasne. Wysokiej jakości okna energooszczędne tworzą całość tylko z odpowiednim montażem!

Podobał nam się ten sposób promocji oraz myślenia o oknach i przyszłych potrzebach inwestorów. Patrząc na ilość osób zainteresowanych szczegółami ekspozycji pomysł podobał się też wielu zwiedzającym. Zaglądając do pawilonu nr 12 o różnych porach, w ciągu 4 dni byliśmy świadkami rozmów z inwestorami z Francji, Niemiec i Rosji, co dobrze rokuje tej firmie działającej do niedawna głównie na rynkach zagranicznych.

Ofertą interesowało się także wielu polskich sprzedawców okien, co być może już wkrótce przyniesie efekt w postaci budowy polskiej sieci sprzedaży zwiększającej dostępność produktu na naszym rynku. Na zakończenie życzymy firmie, aby udany debiut przyniósł jej spodziewane korzyści. W krótkiej relacji targowej nie sposób opowiedzieć o wszystkich szczegółach targowej oferty Elwizu, więc w zamian zamieszczamy kilka zdjęć, które pozwolą zorientować się o czym pisaliśmy.

budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty
budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty
budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty
budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty
budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty
budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty
budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty
budma 2011 dom inteligenty
Budma 2011 dom inteligenty

Powroty bywalców

reklama

O jednym już pisaliśmy. Na łono BUDMY wrócił Thermoplast pod dowództwem dzielnych Amazonek. Comeback Thermoplastu śmiałością nie przebił amberlinowych golasek, ale fanom stringów uciechy dostarczył. Będziemy bacznie obserwować, co z tego wyjdzie dalej, bo może się okazać, że zapowiedzi, to tylko zapowiedzi i za kilka tygodni po zapowiedziach oraz stringach ślad zaginie, a król nadal będzie latał na golasa. Do następnej BUDMY.

thermoplast budma 2011
Thermoplast budma 2011
Dobroplast budma 2011
Dobroplast budma 2011

Drugi powrót miał przebieg zdecydowanie spokojniejszy. Po przerwie pokazał się na BUDMIE Dobroplast. Stoisko klasyczne i nieco z boczku, ale frekwencja była. Czyżby powrót oznaczał, że firma chce powalczyć o lepszy wizerunek na polskim rynku? Konkurencja od lat nie zostawia na niej suchej nitki, a Dobroplast dyplomatycznie nie potwierdza ani nie zaprzecza. Zaprosiliśmy firmę do prezentacji systemów Avantgarde w naszym vortalu zostawiając na wszelki wypadek wizytówkę, bo w ramach dyplomatycznego milczenia od dwóch lat na żadnego maila nikt nam jeszcze w tej firmie nie odpowiedział. Na cud nie liczymy, ale… .

Bywalców trwanie

Drobnym smuteczkiem nastraja nas brak dynamiki i stan trwania prezentowany przez dwie uznane marki okienne. Drutex SA zamknął Iglo w zamku. Na podzamczu, korzystając z okazji, figluje rozbawiona młódź, w górnym zamku bardzo ważni goście, załatwiają pewnie bardzo ważne sprawy. My tam nie byliśmy, miodu i wina nie piliśmy, konstatując jedynie, że rozwój GL systemu jakoś przystanął. Na targowych półkach ciągle te same „narożniki”, tylko foldery w rożnych kolorach i właściwie tyle z BUDMY o najlepszych oknach.

Drutex SA - Budma 2011
Drutex SA - Budma 2011
internorm budma 2011
Internorm - Budma 2011

Austriacki Internorm też trwa, ale po austriacku poukładany. Czysty, schludny, chłodnie nienaganny. Dla nas bardziej drewniany niż plastikowy. Zapytaliśmy o nowości. Będą. W Monachium. Trochę daleko, ale pojmujemy, że złotóweczka, to nie ojro, a w biznesach nie ma sentymentów. Liczy się rynek nabywców z kasą. U nas mało kto kupi jednoskrzydłowe drzwi za prawie 7.000,-. Oczywiście 7.000 euro!!! Taką cenę zauważyliśmy pierwszego dnia targów na egzemplarzu, w którym design wypełnienia skojarzył się nam się z wzornictwem Luigi Colani. Drzwi ładne. Widać je zresztą na zdjęciu. Cenę usunięto.

OKNOTEST.PL

Oknotest.pl 2011-01-16 00:00:00 aktualizacja: 2021-11-26 03:04:19


Komentarze

Bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

dodaj komentarz
Zobacz także...

Okna producenci opinie

OKNOTEST.PL © 2007 - 2024