ENERGETO NEO, jak opisać okno
Skąd konsumenci czerpią wiedzę o oknach i montażu? Z informacji, jakie otrzymują od sprzedawców. Ogłoszenia, reklamy albo oferty, to podstawowe sposoby informowania konsumentów o wyrobach i usługach. W chwili zawarcia umowy, okna i usługi będące przedmiotem zakupu jeszcze nie istnieją. Podpisując umowę nabywcy kupują wyobrażenie okien i montażu wykreowane w ich głowach przez informacje, które dostarczył sprzedawca, poparte treścią oferty.
Standardowa oferta na okna, to dość specyficzny dokument. Zawarty w nim opis okna ogranicza się do schematycznego rysunku oraz mnóstwa nazw, liczb i symboli, które są specyfikacją komponentów z jakich okno powstanie. O tym do czego okno się nadaje, jakie będzie miało cechy użytkowe, za wiele wyczytać z tego opisu nie można. Taka oferta jest zrozumiała dla przeciętnego konsumenta, jak rozkład jazdy napisany po chińsku.
Czy opis okna w ofercie musi tak wyglądać? Nie musi i być może już niedługo nie będzie tak wyglądał, a to za sprawą zmian w przepisach o prawach konsumenta. Informacja staje się towarem tak samo ważnym jak okna i montaż.
Konsument ma prawo do reklamacji, gdy towar jest niezgodny z opisem! Nadszedł czas na zmiany w sposobie opisywania okien i usług. Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka OKNORADY, w którym prezentujemy przykładowy opis okna ENERGETO NEO. Opis daleko inny od obowiązującego standardu.
Nie chcesz popaść w reklamacyjne tarapaty z powodu jakości udzielanej informacji? Chcesz wiedzieć, jak w inny sposób można opisać każde okno? Szukaj nas na YouTube, Instagramie oraz na stronie internetowej oknorada.pl.