Okna i drzwi balkonowe Wiśniowski

Ocena firmy: ocena gwiazdki 3.80 / 5.00
Pokaż tylko okna: PCV aluminiowe

Primo 82

okna i drzwi balkonowe PCV
ocena gwiazdki 5.00 / 5.00

Primo 70

okna i drzwi balkonowe PCV
ocena gwiazdki 0.00 / 5.00

Futuro MB-86

okna i drzwi balkonowe aluminiowe
ocena gwiazdki 5.00 / 5.00

Futuro MB-104

okna i drzwi balkonowe aluminiowe
ocena gwiazdki 5.00 / 5.00
Wiśniowski Lokalizacja firmy - mapa

Wielogłowy 153
33-311 Wielogłowy k. Nowego Sącza
Polska małopolskie

Oceń firmę

Twoja ocena jest w pełni anonimowa. Twoje dane osobowe są wymagane jedynie w celu uwiarygodnienia oceny.

Najnowsze opinie o firmie i oknach Wiśniowski

Zobacz wszystkie
Gość 24.12.2022 1 2 1 2

Diler marki Wiśniowski firma Gardbis z Nowego Sączą - swoim nieumiejętnym, nieprofesjonalnym, niezgodnym z instrukcją i normami ITB montażem zniszczył mi okna a teraz w ranach rękojmi próbuje mi wmówić ze mi je „naciągnie”. Okna w skutek wyżej wymienionego „skopanego” montaży doznały wielopłaszczyznowych wykrzywień i skręceń profili i w większości nadają się teraz na śmietnik. https://g.co/kgs/zAxrg1

Gość 14.12.2022 0 2 0 2

Nie polecam firmy Wiśniowski Mam ich drugą bramę. 1. Brama ogrodzeniowa przesuwna miała wadę, jeździła po łuku, a nie prosto. Wiśniowski umył ręce od problemu. Totalnie zlekceważyli klienta. 2. Brama garażowa. Wszystkie panele mają wgniecenie na całej wysokości bramy w tym samym miejscu. Podobnie jak powyżej Wiśniowski zlekceważył klienta. Poniżej odpowiedź Wiśniowskiego na moją reklamację. 1. „W odniesieniu do pierwszego warunku ocena wykonana przez Państwa pracowników serwisu dnia 28.11.2022 była wykonywana nieuzbrojonym okiem, i pracownicy firmy potwierdzili zagięcia połaci zewnętrznej bramy na wszystkich 4 panelach. Dowodem w sprawie są wykonane zdjęcia podczas ich wizyty.” – adnotacja na protokole serwisowym, który został poświadczony Podpisem klienta Pana Rafała …, informuje nas jednoznacznie , że wgłębienia widoczne są tylko i wyłącznie pod odpowiednim kątem. Technicy serwisu wykonali stosowna dokumentacje zdjęciową upewniająca nas w przekonaniu, że zgodnie z warunkami oceny wzrokowej elementów używanych na zewnątrz, której dokonuje się okiem nieuzbrojonym z odległości 5 m, wgłębienia nie są widoczne. 2. Zdjęcie nr 1 – wykonane 28.11.2022 podczas wizyty serwisantów firmy Wiśniowski z odległości ponad 6m. Załączam także mapkę (Mapa nr 1) obrazująca pozycję z której wykonywane było zdjęcie. Zdjęcie to przedstawia sytuację, gdzie słońce padało bezpośrednio na panel 1. od gór., co przeczy Państwa tezie o widoczności zagięcia połaci zew. bramy tylko pod określonym kątem. Wspominałem podczas wizyty serwisantów, że wady są widoczne z drogi gminnej z odległości nawet 10m, w różnych porach dnia, wada widoczna jest z różnych miejsc w zależności od oświetlenia dziennego. Dla mnie to całkowicie dyskwalifikuje produkt. - w przedmiotowym przypadku nie mówimy o wadzie produktu, która dyskwalifikuje produkt jakim jest brama garażowa segmentowa UNITHERM, ponieważ ma ona właściwości jakie rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia. Brama przeznaczona jest do stosowania jako przegroda pionowa w budynkach budownictwa ogólnego, oraz garażowych. Zastosowanie zgodne z przeznaczeniem polega na stworzeniu bezpiecznego dostępu dla osób i pojazdów wraz z towarzyszącymi im lub kierującymi nimi osobami.

Gość 30.09.2021 3 11 3 11

Kupiliśmy okna Wiśniowskiego w końcówce zeszłego roku, w tym roku w Maju zostały zamontowane. Przy montażu zostały uszkodzone ramy, brama została na sprzedana nie właściwa dla nadproża jakie mamy w garażu. Montażem zajmowała się firma Darro z Torunia, jendkaże sprawa reklamacji została zgłoszona również bez pośrednio do Wiśniowskiego. Panowie z Wiśniowskiego oprócz nomowy do zapłaty ostatniej transzy pomimo uszkodzeń i nie własciwego monatażu nie zrobili nic w sprawie. Teraz brak jakiego kolwiek kontaktu i akcji ze strony Wiśniowskiego. Powołują się na normy których nawet nie mają i nie znają. Co do uszkodzeń wysyłają wycinek gwarancji: IV. WARUNKI UDZIELANIA GWARANCJI NA POWŁOKI NAKŁADANE METODĄ DEKOR ORAZ OKLEINOWANIE 1. Utrata połysku następuje wprost proporcjonalnie do ekspozycji słonecznej i nie jest objęta gwa[1]rancją, równocześnie możliwe jest występowanie plam i przebarwień. 2. Nie stanowią wady różnice w powłoce DEKOR w zakresie tego samego wzoru i tego same[1]go odcienia mniejsze niż 15%. 3. Dopuszczalne są różnice w odcieniach kolorów pomiędzy wyrobami skierowanymi do produk[1]cji w rożnych partiach produkcyjnych. 4. Gwarancją są objęte powłoki na powierzchniach istotnie ważnych z punktu widzenia wyglądu i użyteczności wyrobu. Nie włącza się do powierzchni istotnie ważnych krawędzi, większych wgłębień i powierzchni drugorzędnych, krawędzi otworów i cięć technologicznych. 5. Gwarancji nie podlegają powłoki, których uszkodzenia zostały wywołane na skutek działania temperatury powyżej 70°C. 6. Wszystkie zauważone uszkodzenia powłoki powinny być natychmiast usuwane przez oso[1]by kompetentne. 7. Ocena wzrokowa elementów używanych na zewnątrz powinna być realizowana nieuzbrojonym okiem z odległości 5 m, natomiast elementów używanych wewnątrz powinna być realizowa[1]na z odległości 3 m. 8. O sposobie naprawy uszkodzeń powłoki profili decyduje producent, dopuszcza się wykona[1]nie naprawy techniką retuszu. Ocena wzrokowa z 5 lub 3m, równie dobrze rama może zostać doszczętnie zniszczona przez montażystów i firma powie że z 5 m nic nie widzi. Wszyscy piszą że z Drutexem są probelmy reklamacyjne, jak widać żewazne czy zapłacisz 25 czy 60, wszedzie jest tak samo. Ogromna nie kompetencja sprzedawcy, montażystów jak i prducenta. Podejście do klienta wielkie zero, kasa poszła radź sobie sam. Obecnie cały czas się borykamy z tą sprawą i prawdopodobnie trafi na drogę sądową. Obecnie jesteśmy bez silni. Teraz napewno nie wybrał bym tego produktu!! Jeżeli ktoś chcę więcej informacji, zapraszam do kontaktu mailowego: transgear@outlook.com Może chociaż w ten sposób uda się kogoś uchronić przed wydaniem bardzo dużej kasy bez zadowolenia.

Gość 17.09.2021 8 1 8 1

Polecam te okna. Użytkuje już 2 lata. Kupiłem tuż na samym początku produkcji. Działają bez zarzutów. Mogę porównać z Tradycją bo takie również posiadam i z całą pewnością to technologiczna przepaść na korzyść marki Wiśniowski

Gość 02.04.2021 23 20 23 20

Okna Primo 82 na profilu Veka, szczelny montaż, ciepła ramka, trzy szyby. Kolor winchester, wykonanie bardzo estetyczne, bezwyplywowe łączenia w narożnikach. 7 lat gwarancji. Polecam