Szukaj w Oknotest.pl

reklama


Krispol


Opinie i oceny

2.94 / 34
M
Marzec 2024

Automatyka poniżej krytyki. Brak możliwości ustawienia pochylenia lameli w automatyce, możecie sobie tylko ustawić poziom otwarcia i zamknięcia. Firma pośrednicząca tragedia z grzeczności nie podam nazwy ale Szczecin. Uzyskanie jakiej kolwiek pomocy opiera się na wybieleniu samej firmy. Produkt fabryczny nie przemyślany brak uszczelek w narożnikach okna , przez pół roku ciekło w elewację podłogę i ściany. Dopiero po nastraszeniu producenta i firmy pośredniczącej reakcja. Zero zadość uczynienia i pokrycia szkód

Czy ta opinia jest przydatna?
0 0 0 0
S
Styczeń 2024

Żałuję że nie trafiłem na stronę przed zakupem u nich produktów. Kupiłem dwie bramy garażowe które są fatalne. Ktoś już tu pisał o szczelinach w rogach więc to potwierdzam. Nie dochodzą do posadzki. Jeden bubel. Dodatkowo ja mam szczeliny na 2cm przy nadprożu (po prostu nie domykają się, czaicie? Na całej długości bramy się nie domykają :)) oraz wadliwy napęd. Oczywiście zgłosiłem te wady przyjechał smutny pan przyznał mi rację obiecał że skontaktuje się ze mną firma która to poprawi i wymieni napęd i wiecie co? I gucio :) minęło 2 miesiące i nic. Jak przypomniałem się z tematem to zamilki. Nasza nawet obiecali ponownie że ktoś się ze mną skontaktuje i wiecie co? I gucio :). No coz. Na szczęście wizyta smutnego pana i obietnice były przy świadkach i mam na jego obietnice potwierdzenie mailowe. U mnie przez budowę przewinie się jeszcze spooooro ekip. Każdej opowiem historie z firmą krispol oraz zaprezentuje ich produkty. Moją historię przekażą kolejnym inwestorom (ludzie lubią się chwalić że coś wiedzą a to będzie idealna okazja aby zabłysnąć) i to nie jednemu ale kilkudziesięciu. Ponadto w okolicy dopiero powstają domy a ja zadbam aby każdy z sąsiadów zapoznał się z moją poruszająca historią. Ziomeczki żałuję że nie trafiłem na stronkę przed zakupem bram ale jak ty już to czytasz to przeczytaj uważnie i pomyśl trochę o moich przygodach.

Czy ta opinia jest przydatna?
1 21 1 21
reklama
A
Styczeń 2024

Czytam opinie i nie mogę wyjść z podziwu co tu się dzieje, niby górna półka a oceny dramatyczne i tyle problemów że jak myślałam o tej firmie aby wyposażyć cały dom w wasze okna/bramę/drzwi/żaluzje fasadowe tak podziękuję bardzo...... chcę jednak spokojnie spać i zainwestuję gdzie indziej.

Czy ta opinia jest przydatna?
3 19 3 19
S
Styczeń 2024

I to jest bardzo dobra decyzja.

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
0 15 0 15
R
Lipiec 2023

Tragiczne podejście do klienta. Odebrałem mieszkanie i w trakcie remontu pękła tafla środkowa w pakiecie trzyszybowym. Tak się składa, że pracuje przy zespoleniu szyb i doskonale wiem, że takie pęknięcie powstaje wskutek wyszczerbionej tafli przed zespoleniem. Gwarancja zgłoszona do producenta czyli firmy Krispol. Odpowiedź zdumiewająca- pakiet pekl bo jest wiosna i różnica temperatur to spowodowała. - zadzwoniłem za miesiac, kiedy było już lato to firma wpierdala mi, że pękło BO LATO I ROZNICA TEMPERATUR TO SPOWODOWALA. Poczekałem rok. Jest środek lata. Czekałem na pęknięcie innych tafli w innych pakietach- oczywiście nie doczekałem się. Firma umywa ręce i olewa totalnie klienta. Tragiczny kontakt z pracownikami, którzy IQ nie przewyższają mojego pimpka. Naprawdę nie polecam I zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu pod 692212457- na dowód posiadam maile jak i do dziś szybę w tym nieszczęsnym balkonowym oknie. Na szczęście mam okno od strony gdzie ludzie najczęściej chodzą i kiedy pytają co się stało to z uśmiechem na ustach opisuje całą historię. TRAGEDIA A NIE FIRMA. Radoslaw.teczynski@op.pl- lub pod ten adres zapraszam. To co oni robią nadaje się do kabaretu. Potężna firma, której zależy jedynie na tym, aby uciec od odpowiedzialności. - nie chodzi o koszta a chodzi o szacunek i podejście do klienta. Tfu

Czy ta opinia jest przydatna?
3 29 3 29
T
Styczeń 2024

Potwierdzam fatalne podejście do klienta. W moim przypadku ani razu nie dotrzymali danego słowa. Bardzo chętnie i ja opowiem swoje doświadczenia z tą firmą a raczej będę przestrzegał przed nią stockshark@wp.pl.

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
1 16 1 16
J
Styczeń 2023

Mierna jakosc, Bardzo wysoka cena, Kastrofalna obsluga to sa cechy KRISPOL-u Nie polecam , nie sadzilem za drzwi wejsciowe za 16 tysiacy zl moga byc tak zle zrobione. Towar zostal uszkodzony na produkcji, komponenty najnizsze jakosci, wkladki drzwiowe jak w przedszkolu i to wszystko za 3700 € +VAT za pojedyncze drzwi. Obsluga reklamacyjna to fikcje aby odpedzic klienta

Czy ta opinia jest przydatna?
2 31 2 31
J
Styczeń 2023
Czy ta ocena jest przydatna?
1 23 1 23
M
Grudzień 2022

Ostrzegam ! Jakość okien tragiczna, nie polecam. Okno HST za prawie 10 tys. pękło samoczynnie, w dodatku nie uznano nam reklamacji. Stwierdzono, że to uszkodzenie mechaniczne lub termiczne, co nie jest prawdą. Żadne uszkodzenie mechaniczne nie miało miejsca, okno jest mocno zadaszone, więc termiczne też odpada. Sprzedają wadliwe produkty, a później umywają ręce.

Czy ta opinia jest przydatna?
2 29 2 29
K
Grudzień 2022

Dzień dobry Pani Magdaleno. Jak już informowaliśmy w korespondencji mailowej, sprawa jest ponownie rozpatrywana. Przechodzimy przez procedurę serwisową z naszym Partnerem Handlowym oraz dostawcą pakietu szybowego. Sprostowanie - okno HST nie pękło, pękł pakiet szybowy. W zgłoszeniu serwisowym opisała Pani sytuację, że miesiąc temu zauważyli Państwo pęknięcie szyby od strony wnętrza domu w oknie HST zakupionym u naszego Partnera 1,5 roku temu. Tak wynika z Pani wiadomości emailowej. Będziemy wdzięczni za trzymanie się faktów, inaczej pisanie słowa Ostrzegam , wadliwe produkty jest nie fair. Z poważaniem KRISPOL

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
25 8 25 8
R
Sierpień 2022

Od 2 lat używam rolet z automatyką tego producenta (KRISPOL). Dodatkowo dokupiłem inteligentną centralkę pozwalającą między innymi sterować nimi z poziomu telefonu. Mnogość opcji, funkcjonalność i niezawodne działanie pozwalają mi rekomendować tę firmę jako godną zaufania.

Czy ta opinia jest przydatna?
13 5 13 5
K
Sierpień 2022
Czy ta ocena jest przydatna?
7 2 7 2
M
Lipiec 2022

Reklamują się ze maja trwale,solidne niezawodne bramy na długie lata, no cóż niestety to tylko wielka bujdaaaa i jakaś kpina. Jezeli chcecie mieć luszczace się poszycie bramy po 8 latach użytkowania to proszę bardzo kupujcie . Reklama na posesji piękny dom a w tle okropnie wyglądająca brama z ktorej schodzi okleina brawo Wy!!!!!

Czy ta opinia jest przydatna?
3 33 3 33
K
Sierpień 2022

Powłoka lakiernicza jest elementem eksploatacyjnym i w zależności od działania czynników atmosferycznych, promieniowania UV lub konserwacji poszycia nieodpowiednimi środkami lub myjką ciśnieniową ulega zużyciu lub starzeniu. Szczególnie narażone są bramy zamontowane w miejscach silnie nasłonecznionych. W warunkach gwarancji jest to jasno określone. Gwarancja wynosi 5 lat przy zachowaniu corocznych przeglądów opisanych w instrukcji obsługi. Warto najpierw skontaktować się z punktem sprzedaży, który wspólnie z producentem ustali sposób pomocy w takim przypadku.

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
19 11 19 11
P
Marzec 2022

rolety tej firmy montowana firma Stanmet pomimo wielu awarii związanych z urywaniem się wieszaków i rysowaniu paneli nic nie zrobili aby zapobiec tym awariom na przyszłość .Poczekalni aż zakończy się gwarancją i dziękuję

Czy ta opinia jest przydatna?
4 20 4 20
J
Marzec 2022

Nie tylko nie polecam, ale zdecydowanie odradzam. Podejście firmy do klientów - żenada. Z dwóch bram garażowych, które zakupiłem odchodzi okleina. Zaczęło się od pękania, a następnie wszystko zaczęło się łuszczyć. Fakt, że nastąpiło to po upływie okresu gwarancji - po ok. 14 latach użytkowania. Zwróciłem się do dystrybutora (RAMBIT) oraz do producenta (KRISPOL) o pomoc - wiedząc, że już nie ma gwarancji byłem gotów ponieść koszt np. ponownego oklejenia bram. Niestety obydwaj wysłali mnie na drzewo, a jedyna propozycja, jaką otrzymałem, to zakup nowych bram, które wycenili na ok. 11.000 zł plus utylizacja starych. Super eko podejście - wyrzucić na śmietnik stare, w pełni sprawne bramy tylko dlatego, że producent chce upchnąć kolejne...

Czy ta opinia jest przydatna?
10 30 10 30
J
Marzec 2022
Czy ta ocena jest przydatna?
2 16 2 16
R
Marzec 2022

Niestety nie polecam bramy tego producenta. Ja mam zamontowaną K2 RFS 60 T Slick Classic T i brama nie ma szczelności którą producent się chwali. Te wartości są tylko na papierze. Zakupiona i zamontowana przez przedstawiciela handlowego umieszczonego na stronie producenta. Od października 2021umawiam się na poprawę nieszczelności przez przedstawiciela handlowego i jego przyjazdy nic nie dają. Nieszczelności jak były tak są. Tłumaczy się tym, że tak ma być i wysyła mi e-mail od producenta że to normalne. Napisałem do producenta e-mail 11.02.2022 oraz kolejny 17.02.2022 (biuro@krispol.pl) ze zdjęciami o opinię czy wykonany montaż jest prawidłowy i - nic. Cisza. Brama ma na dolnych rogach dziury w które można włożyć 2-3 palce i przez które ucieka całe ciepło z garażu. Wydaje mi się, że dolna uszczelka jest założona z innej bramy lub jest to po prostu bubel producenta. Sąsiad ma bramę ... i u niego nie ma problemu ze szczelnością. Dodam, że bramy Krispol mają podobno 5 lat gwarancji. Chyba tylko też w momencie zakupu. Wyrób jak również obsługa pogwarancyjna pozostawiają wiele do życzenia. Jeszcze raz odradzam.

Czy ta opinia jest przydatna?
6 30 6 30
Sierpień 2021

Kupiłem bramę Krispola myśląc że to dobra znana firma, Budynek nowy, jeszcze nie zamieszkały , jeszcze nie wykończony tylko zamontowana brama i drzwi, brama była malowana w kolorze antracyt, po 2 msc zauważyłem że pod uszczelkami bocznymi ktore stykają się z panelem przy zamknięciu zdarła się farba, oczywiscie reklamowałem myśląc że wymienią panele bez problemu gdyż po takim czasie ciężko mówić o jakąś moją winę skoro zaledwie kilkanascie razy otworzyłem bramę. po miesiacu czekania kierownik firmy krispol poinformował mnie że jest to moja wina gdyż powinienem uważać na kurz i brud który dostaje się pod uszczelki podczas ekspolatacji. Powtornie napisałem reklamację pisząc ze odrzucili moją reklamację na podstawie zdjęć ale również odmownie ponieważ wszystko widać wiec nie trzeba nawet oglądać. Żenada odradzam bramę tej firmy. a kierownik od spraw reklamacji bram ma gdzieś wszystko i nawet mu sie tyłka nie chce ruszyć zobaczyć , ocenić a o rozwiązaniu sprawy z korzyścią dla klienta widać że można zapomnieć.

Czy ta opinia jest przydatna?
6 25 6 25
K
Sierpień 2021

Dziękujemy za opinię. Po weryfikacji zgłoszenia, podtrzymujemy nasze stanowisko. Zdjęcia, które zostały nam dostarczone razem ze zgłoszeniem serwisowym wskazują na ponadnormatywne zabrudzenie płaszcza bramy. Przy dużym zapiaszczeniu i zabrudzeniu, działają siły tarcia, które w efekcie uszkadzają powłokę. Kwestie oceny uszkodzeń powłok lakierowanych opisane są w normie zakładowej NZ010-15:07:2019. Na jej podstawie oddaliliśmy Pana zgłoszenie. Mając na uwadze efekt wizualny i Pana zadowolenie, przekazaliśmy do obsługującego Pana Partnera Handlowego odpowiedni zestaw wyprawkowy - o czym poinformowaliśmy Partnera Handlowego, prosimy o kontakt z nim. Zalecamy regularną konserwację płaszcza bramy i powłok zgodnie z zaleceniami w instrukcji producenta.

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
20 9 20 9
A
Sierpień 2021

W lipcu kupiliśmy rolety zewnętrzne z firmy Krispol w kolorze Dąb Winchester. Po zamontowaniu okazało się, że rolety są wyprodukowane w dwóch rożnych odcieniach.Kolor rolety znacznie różni się od prowadnic i dolnej listwy rolety. Wygląda to koszmarnie!! Niestety firma Krispol nie chce przyjąć reklamacji. Nawet nikt nie pofatygował się, żeby przyjechać i zobaczyć jak to wygląda w rzeczywistości. Pani zajmująca się kontrolą jakości jest bardzo miła, ale równie uprzejmie mnie zbywa. Nie widzi problemu. Udowodniłam jej, że kolor na wzorniku bardzo różni się od koloru z jakiego zostały wykonane prowadnice, to zasłania się tym, że wzornik jest poglądowy. Dziwne tylko, że roleta jest akurat w identycznym kolorze co na wzorniku. Natomiast listwy dolne i prowadnice są zupełnie inne. Masakra! Niby taka firma z górnej półki, a zamontowali mi rolety w dwóch kolorach i nie chcą się przyznać do błędu. A co gorsza nawet nie mają zamiaru ich wymienić. Ciekawa jestem, czy wszystkie ich rolety są robione z dwóch kolorów? W związku z tym zdecydowanie odradzam produkty firmy Krispol. Chyba, że ktoś nie odróżnia kolorów, to może będzie zadowolony ;-)

Czy ta opinia jest przydatna?
4 22 4 22
P
Sierpień 2021

Zapoznaliśmy się z Pani komentarzem i chcemy uściślić kwestie kolorystyki rolet. Niezgodność odcienia pancerza i prowadnicy jest naturalnym zjawiskiem, wynikającym z różnych technologii produkowania tych elementów. Lista dolna oraz prowadnice są okleinowane foliami dekoracyjnymi, natomiast pancerz jest elementem lakierowanym.

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
22 4 22 4
A
Sierpień 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
4 0 4 0
B
Czerwiec 2021

zakupilam do mego domu bramę garażowa, okna i żaluzje zewnętrzne . Wszystko z najwyższej polki. wydałam w tej firmie 80 tyś . po 6 miesiącach jedna z rolet nie opuszczała się , Zglosilam reklamacje do firmy . no i teraz zaczęla się jazda!! nie dosyć ze zgłosiłam reklamacje , musiałam usterkę zdiagnozować (kompletnie się na tym nie znam). Reklamacja nie została przyjęta , ponieważ moja diagnoza nie mogła być powodem usterki ???? Ludzie gdzie ja żyje? W każdym cywilizowanym kraju jak daje firma 5 lat gwarancji na produkt , to przyjeżdża ekipa i naprawia . Klient nie musi nic diagnozować. Zażądano od mnie 260 zł kaucji , po to aby przyjechał ktoś i zobaczył co może być powodem usterki!!! Ludzie wy musicie nauczyć się jak się traktuje klienta !!! jak gwarantujecie produkt ze będzie działał 5 lat bez usterek a jak się zepsuje naprawicie usterkę , to to zróbcie . Nie mydlcie ludziom oczu , wasza firma oszukuje ludzi . Nigdy nikomu nie poleciłabym waszej firmy . Musicie się dużo jeszcze nauczyć. Porażka.

Czy ta opinia jest przydatna?
3 30 3 30
P
Sierpień 2021

Dzień dobry, prosimy o kontakt na maila: serwis@krispol.pl i przesłanie numeru zgłoszenia, przeanalizujemy sprawę i odpowiemy możliwie najszybciej.

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
24 2 24 2
P
Kwiecień 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
3 0 3 0
K
Marzec 2021

Okna bez zastrzeżeń. Nie ma się do czego przyczepić. Od dwóch lat otwierają się, zamykają, No generalnie okna ;) Do domu braliśmy również rolety i bramy od Krispolu - również bez zastrzeżeń. Wszystko działa bez zarzutu i oby tak dalej. Cena kwestia indywidualna. W odczuciu tanio jakoś super nie było ale oferty na podobne zestawy mieliśmy również w większych pieniądzach. Wybór padł na Kirspola bo byli w stanie dostarczyć komplet - okna, rolety, bramę.

Czy ta opinia jest przydatna?
5 5 5 5
W
Luty 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
2 0 2 0
N
Luty 2021

Niestety bardzo się zawiodłem na tej firmie i szczerze odradzam zakupów czegokolwiek ze względu na kontakt , podejście do klienta , gwarancję która jest tylko chyba podczas zakupu produktów . Zakupiłem w 2018r do nowego domu okna , rolety oraz bramę garażową wszystko w Firmie Krispol, cały zestaw wybrany z najwyższej półki . Do domu wprowadziłem się w kwietniu 2020r i od tego czasu można powiedzieć że zacząłem używać produktów firmy Krispol . Jedynie do czego na razie nie mam zastrzeżeń to okna . Natomiast rolety po 6 miesiącach użytkowania zaczęły się psuć na tyle że jedna najczęściej używana w sypialni rozleciała się i opadła . Natomiast 4 inne zaczęły się blokować ,przyczyną prawdopodobnie są zerwane wieszaki .Na moje nieszczęście firma u której kupiłem już nie istnieje a co za tym idzie musiałem reklamować rolety u nowego przedstawiciela na moim regionie . I tu zaczęły się schody bo okazuje się że aby mieć 5 lat gwarancji muszą być robione jakieś coroczne przeglądy płatne o czym przy zakupie nikt nawet nie wspomniał. Druga sprawa to podejście Firmy do klienta które jest tragiczne, na infolinii zostałem potraktowany jak bym co najmniej ukradł rolety i gwarancja mi się nie należy.

Czy ta opinia jest przydatna?
6 26 6 26
P
Sierpień 2021

Dzień dobry, warunki gwarancji są dostępne na naszej stronie internetowej i dostępne dla klientów jeszcze przed zakupem. Coroczne przeglądy są wymagane w przypadku produktów, które są często eksploatowane — zapewnia to nie tylko przedłużenie gwarancji, ale również bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Wieszaki, o których Pan wspomniał, są elementem eksploatacyjnym, który podlega okresowej wymianie, np. podczas przeglądów.

Czy ta odpowiedź jest przydatna?
18 2 18 2
R
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
1 2 1 2
G
Styczeń 2021

Treść opinii oraz wartość oceny została ukryta przez administratora
z powodu zgłoszenia naruszenia regulaminu

S
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
3 2 3 2
R
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
4 0 4 0
U
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
4 0 4 0
Z
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
4 0 4 0
T
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
4 0 4 0
A
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
3 0 3 0
I
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
5 2 5 2
E
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
5 1 5 1
M
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
5 1 5 1
R
Styczeń 2021
Czy ta ocena jest przydatna?
5 2 5 2
P
Styczeń 2020
Czy ta ocena jest przydatna?
5 2 5 2


Dodaj ocenę i opinię

o firmie Krispol

Pole obowiązkowe
Podaj adres e-mail lub popraw formę zapisu adresu
Pole obowiązkowe

Twoja ocena

Wybierz wartość oceny
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest konieczna w celu dodania opinii i oceny

Okna producenci opinie

OKNOTEST.PL © 2007 - 2024