Szukaj w Oknotest.pl

reklama

Fenestra Aurea 2013 – wyróżnienia Oknotest.pl

Styczeń 2014

Nasze wyróżnienia Fenestra Aurea przyznajemy firmom okiennym w trzech kategoriach: 1. Rozwój i inwestycje. 2. Technika okienna i montaż. 3. Marketing. Aby je otrzymać firma musi nie tylko istnieć i zarabiać, musi jeszcze działać na rynku w sposób, który wywiera lub w najbliższej przyszłości wywrze wpływ na wzrost jakości produktów i usług, poziomu organizacji albo lepszy wizerunek całej branży. Czy tak właśnie działali nasi tegoroczni laureaci oceńcie sami.

Fenestra Aurea 2013 – rozwój i inwestycje

Fenestra Aurea 2013 - ELWIZ S.A.
Fenestra Aurea 2013 - ELWIZ S.A.

W tej kategorii laureat wydaje się oczywisty. Żadna z firm nie realizuje aktualnie bardziej spektakularnej inwestycji niż ELWIZ S.A. ze Świdnicy pod Zieloną Górą. Chodzi oczywiście o projekt budowy na własne potrzeby unikalnego w skali światowej obiektu przemysłowo – biurowego o pasywnej charakterystyce energetycznej. Poprzedni laureat wyróżnienia w tej kategorii zaskoczył skalą przedsięwzięcia i planowaną wysokością nakładów. Tegoroczny, innowacyjnością, nowatorstwem i profesjonalnym podejściem do zagadnienia energooszczędności w budownictwie, co jest wartością samą w sobie!

reklama

Fenestra Aurea 2013 w kategorii rozwój i inwestycje jest tym razem wyrazem uznania nie tylko dla śmiałej w zamysłach inwestycji, ale również strategicznego kierunku rozwoju, który firma wybrała jakiś czas temu i konsekwentnie realizuje.

Swoimi działaniami ELWIZ S.A. bez zbędnego zadęcia i reklamowego szumu wprowadza polską branżę okienną na europejskie, a kto wie, może nawet światowe energooszczędne salony. Realizowana i zakończona z powodzeniem, w co wierzymy, inwestycja będzie tego najlepszym dowodem. Prorokujemy, że liczba chętnych do obejrzenia tego obiektu przyszłości, wznoszonego w teraźniejszości będzie z pewnością niemała w całej Europie. Firmie ELWIZ gratulujemy aktywnej pasywności i życzymy powodzenia!

Fenestra Aurea 2013 - marketing

Fenestra Aurea 2013 - OKNOPLAST Sp. z o.o.
Fenestra Aurea 2013 - OKNOPLAST Sp. z o.o.

Tegorocznym laureatem wyróżnienia w kategorii „marketing” została firma OKNOPLAST Sp. z o.o. Jedna z niewielu firm w branży okiennej, która wypracowała jasno zarysowaną strategię działań marketingowych. Promocja marki przez sport jest cierpliwe i skutecznie realizowana. Kreatywność firmy na tym polu zasługuje naszym zdaniem na najwyższe marketingowe laury. Inter, BVB i Lyon w jednym koszyczku to na pewno Liga Europejska, a wrzawa komentarzy skłania nas do ogłoszenia,  że w ubiegłorocznym marketingowym meczu Branża Okienna vs. OKNOPLAST mamy wynik 0 : 1.

Wybitny spec od marketingu Simon Anholt trafia w sedno mówiąc, że: „Dwudziestowieczne marki były „krzyczącymi markami”. Było im łatwo. Marki XXI wieku są „markami słuchającymi”, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu.” Bez dwóch zdań Simon ma rację, a OKNOPLAST najbardziej czułe marketingowe ucho, czego firmie gratulujemy życząc powodzenia na stadionach świata.

Fenestra Aurea 2013 – technika okienna i montaż

Fenestra Aurea 2013 - TREMCO ILLBRUCK
Fenestra Aurea 2013 - TREMCO ILLBRUCK
reklama

Tegoroczne wyróżnienie w kategorii „Technika okienna i montaż” otrzymuje firma TREMCO ILLBRUCK za pierwszy kompletny system montażu okien w ociepleniu „illbruck MOWO” odpowiadający potrzebom budownictwa energooszczędnego i pasywnego. Nie mieliśmy żadnych wątpliwości, co do zwycięzcy w tej kategorii. TREMCO ILLBRUCK jako pierwsza i jak dotąd jedyna z firm „uszczelnieniowych” zaproponowała rynkowi kompleksowe rozwiązanie istotnego problemu technicznego związanego z wynoszeniem okien poza obrys muru konstrukcyjnego oraz koniecznością wykonania pełnego uszczelnienia przy braku zewnętrznej warstwy ocieplenia budynku.

Prowizorkom i improwizacji w tym względzie nie było końca. System „illbruck MOWO” całkowicie zmienia tę niekorzystną sytuację. Zastosowaniu systemu na placu budowy poświęciliśmy sporo miejsca i czasu. Nie żałujemy, warto było chociażby ze względu na jego wręcz genialną prostotę.

Gratulując TREMCO ILLBRUCK kolejnego świetnego pomysłu na produkt wyznaczający nową jakość w dziedzinie montażu okien i drzwi balkonowych wierzymy, że dalszym kierunkiem rozwoju systemu „illbruck MOWO” będzie wszechstronność i powszechność zastosowania.

Fnestra Aurea 2014

Minęło zaledwie kilka dni nowego roku, w którym z pewnością nie zabraknie nowych, ciekawych rozwiązań technicznych. Mocno liczymy na prezentacje podczas tegorocznej BUDMY i FENSTERBAU. Jak zwykle, wierzymy w aktywność naszych czytelników. Wiele naszych publikacji, to odpowiedź na Wasze pytania i wątpliwości. Teraz prosimy także o wskazówki, czyje poczynania rynkowe i w jakiej kategorii warte będą wyróżnienia w roku 2014.   

OKNOTEST.PL

Oknotest.pl 2014-01-08 00:00:00 aktualizacja: 2021-02-26 14:30:47


Komentarze

Bądź pierwszy i dodaj swój komentarz!

dodaj komentarz
Zobacz także...

Okna producenci opinie

OKNOTEST.PL © 2007 - 2024