Szukaj w Oknotest.pl

reklama

Zgłoś nadużycie

Październik 2020

Dziękujemy czytelnikom i użytkownikom portalu Oknotest.pl za przedstawienie opinii, ocen, komentarzy i odpowiedzi na opinie lub komentarze o producentach, produktach i usługach. Ufamy, że są rzetelne, oparte o fakty i zgodne z regulaminem dodawania, publikacji, przechowywania, edycji, rozpowszechniania i ukrywania opinii, ocen, komentarzy i odpowiedzi na opinie lub komentarze w portalu Oknotest.pl.

Jeżeli zauważyłeś że dana opinia, ocena, komentarz i odpowiedź na opinię lub komentarz łamie postanowienia regulaminu, prosimy, zgłoś nadużycie do redakcji portalu za pomocą formularza zamieszczonego na tej stronie.

W formularzu zgłoszenia prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia oraz informacji, które postanowienia regulaminu zostały naruszone przez daną opinię, ocenę, komentarz i odpowiedź na opinię lub komentarz.

Użytkownicy, którzy są autorami opinii, oceny, komentarza i odpowiedzi na opinię lub komentarz mogą wykorzystać poniższy formularz w celu zgłoszenia oświadczenia dotyczącego zaprzestania dalszej publikacji i rozpowszechniania swojej opinii, oceny, komentarza i odpowiedzi na opinię lub komentarz w portalu Oknotest.pl.

N
Luty 2021

Niestety bardzo się zawiodłem na tej firmie i szczerze odradzam zakupów czegokolwiek ze względu na kontakt , podejście do klienta , gwarancję która jest tylko chyba podczas zakupu produktów . Zakupiłem w 2018r do nowego domu okna , rolety oraz bramę garażową wszystko w Firmie Krispol, cały zestaw wybrany z najwyższej półki . Do domu wprowadziłem się w kwietniu 2020r i od tego czasu można powiedzieć że zacząłem używać produktów firmy Krispol . Jedynie do czego na razie nie mam zastrzeżeń to okna . Natomiast rolety po 6 miesiącach użytkowania zaczęły się psuć na tyle że jedna najczęściej używana w sypialni rozleciała się i opadła . Natomiast 4 inne zaczęły się blokować ,przyczyną prawdopodobnie są zerwane wieszaki .Na moje nieszczęście firma u której kupiłem już nie istnieje a co za tym idzie musiałem reklamować rolety u nowego przedstawiciela na moim regionie . I tu zaczęły się schody bo okazuje się że aby mieć 5 lat gwarancji muszą być robione jakieś coroczne przeglądy płatne o czym przy zakupie nikt nawet nie wspomniał. Druga sprawa to podejście Firmy do klienta które jest tragiczne, na infolinii zostałem potraktowany jak bym co najmniej ukradł rolety i gwarancja mi się nie należy.


Formularz zgłoszenia

Pole obowiązkowe
Podaj numer telefonu lub popraw formę zapisu numeru
Podaj adres e-mail lub popraw formę zapisu adresu
Pole obowiązkowe
Wybierz adres pod który ma zostać wysłana Twoja wiadomość
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest konieczna w celu wysłania wiadomości.

Okna producenci opinie

OKNOTEST.PL © 2007 - 2024