Szukaj w Oknotest.pl

reklama

Zgłoś nadużycie

Październik 2020

Dziękujemy czytelnikom i użytkownikom portalu Oknotest.pl za przedstawienie opinii, ocen, komentarzy i odpowiedzi na opinie lub komentarze o producentach, produktach i usługach. Ufamy, że są rzetelne, oparte o fakty i zgodne z regulaminem dodawania, publikacji, przechowywania, edycji, rozpowszechniania i ukrywania opinii, ocen, komentarzy i odpowiedzi na opinie lub komentarze w portalu Oknotest.pl.

Jeżeli zauważyłeś że dana opinia, ocena, komentarz i odpowiedź na opinię lub komentarz łamie postanowienia regulaminu, prosimy, zgłoś nadużycie do redakcji portalu za pomocą formularza zamieszczonego na tej stronie.

W formularzu zgłoszenia prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia oraz informacji, które postanowienia regulaminu zostały naruszone przez daną opinię, ocenę, komentarz i odpowiedź na opinię lub komentarz.

Użytkownicy, którzy są autorami opinii, oceny, komentarza i odpowiedzi na opinię lub komentarz mogą wykorzystać poniższy formularz w celu zgłoszenia oświadczenia dotyczącego zaprzestania dalszej publikacji i rozpowszechniania swojej opinii, oceny, komentarza i odpowiedzi na opinię lub komentarz w portalu Oknotest.pl.

A
Marzec 2021

Kompletna porażka. 50tys zł. za okna. 16szt Prismatic + HST Premium - kolor Jet Black. Zamontowane 22.12.2020, 3 uszkodzone ramy - 2 roztargane okleiny, jedno przetarcie na okleinie, jedno skrzydło, dwa zbite pakiety szybowe. obite HST. Reklamacja zgłoszona w tym samym dniu - punkt partnerski złożył ją u producenta 29.12.2020 - zaraz po świętach. Serwisant pofatygował się na oględziny 09.02.2021 - 41 dni od zgłoszenia reklamacji. Dziś jest 1 Marca 2021 minęło 61 dni od zgłoszenia reklamacji a ja nadal nie mam okien. Nadal nie mam absolutnie żadnej informacji odnośnie podjętych działań. Kontakt telefoniczny z serwisem mocno utrudniony. Jeden serwisant uważa, że tego koloru nie da się retuszować, drugi mówi, że retusze robią dopiero kwiecień - maj, kiedy zrobi się ciepło... Jakie retusze? 3 okna leżą nie zamontowane do wymiany uszkodzonych oklein na ramach - tak zostało ustalone z partnerem sprzedającym okna. Handlowiec zrzuca winę za całą sytuację na producenta i zachowuje się, jakby nie miał o niczym pojęcia. Pomijam fakt, że cała sytuacja go nie interesuje, bo on już sprzedał. Zero jakiejkolwiek chęci pomocy i zaangażowania. Na każdy telefon ta sama odpowiedź. Gdybym wcześniej wiedział, jak bardzo problematyczny jest Oknoplast i cała ta ich sieć handlowa, jak opieszały w działaniu jest serwis, to nigdy bym tego nie kupił, pomimo, że nieuszkodzone okna wyglądają naprawdę solidnie i elegancko.


Formularz zgłoszenia

Pole obowiązkowe
Podaj numer telefonu lub popraw formę zapisu numeru
Podaj adres e-mail lub popraw formę zapisu adresu
Pole obowiązkowe
Wybierz adres pod który ma zostać wysłana Twoja wiadomość
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest konieczna w celu wysłania wiadomości.

Okna producenci opinie

OKNOTEST.PL © 2007 - 2024