Szukaj w Oknotest.pl

reklama
Gdańska Fabryka Okien producent okien i drzwi balkonowych logo
Gdańska Fabryka Okien


Opinia i ocena
Gdańska Fabryka Okien · Wrzesień 2021

M
Wrzesień 2021

W dniu 26.04.2021 złożyłam zamówienie nr 31130 na wyminę stolarki okiennej (oknoi drzwi balkonowe) oraz dwa parapety. Jeden parapet przy wymienianym oknie, drugi w innym pokoju. Przed podpisaniem zamówienia pracownik Gdańskiej Fabryki Okien wykonał na miejscu pomiary i na tej podstawie wycenił usługę.Planowany termin wykonania robót określono na ok. 7 tygodni (zgodnie z tym zapisem prace powinny zostać zakończone ok. 20.06.2021).Usługę wykonanow dniu 14.07.2021 (po upływie 12 tygodni). Biorąc pod uwagę sezon urlopowy oraz czas oczekiwania na okna,nie stanowiło to dla mnie problemu. W trakcie montażu okazało się, że jeden z zamówionych parapetów jest za długi (zamiast umownych 152 cm dostarczonyparapet miał ponad 200 cm). Uzgodniono z monterami, że zgłoszą pomyłkę i niezwłocznie po otrzymaniu parapetu zgodnego z zamówieniem zostanie on przez nich zamontowany, a o terminie zostanę poinformowana telefonicznie.Po upływie tygodnia i braku jakiejkolwiekinformacji ze strony pracowników Gdańskiej Fabryki Okien, zadzwoniłam do biura, gdzieotrzymałam informację, że parapet jeszcze nie dotarł z magazynu i że jak przyjdzie zostanę poinformowana, w celu uzgodnienia terminu montażu. Minął kolejnytydzień i następny, a wiadomości ani z biura, ani od monterów nie było. W końcu po kilku telefonach z mojej strony, pod koniec sierpnia przyjechali monterzy. Niestety parapet, który przywieźli okazał się znowu za długi. Uzgodniono kolejny termin montażu parapetu -02.09.2021 ok. godz. 15. Jednak z powodu przedłużających się prac w innej lokalizacji i z powodu korków, pracownik zadzwonił i przesunął montaż na godz. 17-18, następnie po raz kolejny zadzwonił i przesunął termin nadzień następny -03.09.2021 również na godziny popołudniowe.W dniu 03.09.2021jednak nikt nie przyjechał, ani w żaden sposób nie poinformowało odwołaniu montażu.Zdenerwowana sytuacją i podejściem firmy do klienta, ponownie zadzwoniłam do biura Gdańskiej Fabryki Okien. Pracownica z którąrozmawiałam była bardzo zaskoczona moimi uwagami, stwierdziłateż, że od lipca nie było wzmianki o nieprawidłowościach w realizacji zlecenia nr 31130. Przyjęła zgłoszenie i umówiła termin montażu na dzień 09.09.2021 w godz. 15-16. Niestety tym razem również nikt się nie pojawił, nie zadzwonił, ani w żaden inny sposób skontaktował się ze mną.Nadmieniam, że w każdy dzień wskazany przez pracowników Gdańskiej Fabryki Okien, mąż czekał na monterów w domu, co wiązało się z koniecznością zmiany godzin jego pracy.Nie wiem co jest powodem takiego braku profesjonalizmu i szacunku do drugiego człowieka. Wydawało mi się, że podpisuję umowę z renomowaną firmą, która profesjonalnie podchodzi do swoich zobowiązań i poważnie traktuje klientów. W rzeczywistości okazało się, że mam do czynienia z firmą, w której panuje chaos, kompletny brak przepływu informacji, która lekceważy i ignoruje swoich klientów, a dodatkowo pobiera pieniądze za usługi, których nie wykonuje. Z uwagi na brak możliwości skontaktowania się bezpośrednio z osobą odpowiedzialną za realizację mojego zamówienia wysłałam tą wiadomość na wszystkie adresy email podane na stronie internetowej Okna Gdańsk CDN

Czy ta opinia jest przydatna?
3 7 3 7


Dodaj odpowiedź

do tej oceny i opinii

Pole obowiązkowe
Podaj adres e-mail lub popraw formę zapisu adresu
Pole obowiązkowe
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest konieczna w celu dodania odpowiedzi

Okna producenci opinie

OKNOTEST.PL © 2007 - 2024